mandag 9. februar 2009

Hvordan rekker dere alt?





Hvordan rekker dere å blogge så ofte? Og pusse opp hus, være småbarnsforeldre og alt annet man skal rekke?


Jeg stresser rundt hele dagen og vasker, rydder, gjør ærender,går tur med hunden, har møter og har fosterhjemsveiledning . Også holder vi jo på å pusse opp, men det rekker jeg nesten aldri å begynne på engang. Også skulle jeg gjerne trent litt igjen, men jeg finner altså ikke tid til alt det her.


Tiden løper rett å slett i fra meg.

2 kommentarer:

  1. Blogg når du har tid og lyst.Man er jo i forskjellige faser i livet mht. hvor travelt man har det. Lykke til.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja jeg lurer jammen på det samme. I tillegg lurer jeg på om hvordan alle prosjekter blir finansiert.
    Jeg får prestasjonsangs av å lese en del blogger der det er sånne supermannesker og superhjem. Ting kastes , skiftes og pusses opp for å matche hjemmet i rekordfart.
    Sikkert noen som sitter bedre i det enn meg.
    Jeg blogger nå en del fordi jeg har vært syk over lengre tid. Vil ut igjen i jobb, men min arbeidsplass er nedlagt. Tror det kan bli vanskelig å finne noe. Jeg blir derfor veldig ensom å være hjemme.Så da har pc`n vært en kanal ut i verden for å få kontakt med mennesker med samme interesser. Jeg har jo dalla på å pusle i hagen og å lage ting.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett