onsdag 4. februar 2009

Ferie i Danmark til sommeren




Sitter å planlegger ferie til sommeren. Har vært i Danmark 3 år på rad og trives kjempegodt der. Vi er ikke helt sikre på hvor vi skal dra men tror det blir Sydvestjylland. Der har vi nemlig aldri vært før. Også er det ikke så langt over til Tyskland. I Danmark er det mange fantastiske interiørbutikker og det er kjempe billig i forhold til Norge. I fjor så var vi en liten by som heter Struer og der fant jeg verdens fineste interiørbutikk. Villa Vanilla heter den. Og nettadr er http://www.villavanilla.dk/! Legger ut noen bilder av butikken.
Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Hei! Godt du er frisk igjen !
    Jeg vil også være med til Danmark:)
    Kjempekoselig der og masse fine butikker ja. Har vært på 2 ferier der. Handlet en god del ja. Blakk ble jeg(He-he)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha, det kjedelig å ikke være i form.. :) Du skal bare bli med, hadde faktisk vært fint å ha med noen som interesserer seg for interiør.. :) Jeg blir også gjerne blakk når jeg er på ferie, rart det der.. :-p

    SvarSlett